Thursday, July 16, 2009

Meccano

Seminggu dua ni mmg selalu la loceng pintu rumah berbunyi, ada je barang yang sampai. hubby le suka sangat beli barang online. Minggu ni je dekat 5 kotak barang. Meccano ni lah salah satunya. Meccano ni lebih kurang Lego jugak tp lebih rumit sebab byk giler skru. Kalo Lego tu blok2 je. Ada 3 lg kotak Meccano yang belum sampai, hb cakap yg itu untuk budak2. Yang ini untuk dia. Tunggu je la ntah bila siap motor/kapal terbang dia nih! Meccano yang beli kat UK dulu pun tak berusik. hiihi.. Kene cabar gak ni.