Wednesday, June 17, 2009

Pianika

Inilah pianika Batrisya. Sensei bagi pinjam sekolah punya. Batrisya tak pandai main pun lagi. Nanti dia ada konsert kat sekolah kene belajar jugak. Tujuan sensei bagi bawak balik ni sebab soh sediakan beg pianika nih.
Ha! itulah beg pianikanyer. Sensei soh jahit sendiri sebab mahal ooo harganya kat luar nun. Tp kat rumah xde mesin jahit. Itu beli kat internet je, 2k yen tu.. Ada yang jual kain je kat internet tu murah sikit, tp kene jahit sendiri. Beli je yg dah siap senang. hehe..
Eksyen je meniup, bising kat rumah. Nanti dah pandai mama clap hand okey! hehe..