Sunday, June 14, 2009

Barang dari Malaysia

Ha! inilah dia perencah laksa Sarawak yg digunakan untuk buat laksa. Nak buat sendiri mmg tak pandai lagi la. Kebetulan mak dah pos itu yg best! Satu pes tu boleh makan 6-7 orang.
Stok susu Haziq dan Batrisya. Susu Batrisya banyak lagi kat rumah ni. Haziq punya yg agak kritikal. Tunggu Haziq 3 taun baru stop susu nih. Batrisya pun sampai la stok kat rumah ni abis.
Best jugak dpt koleksi tudung nih. Senang nak pakai berbanding yg bawal tu. Yang ni tak payah nak iron2 dah.