Friday, June 12, 2009

Apa dah jadik??

Korang tengok apa dah jadik dengan pintu jepun umah aku nih?? eeee... sabo aje la ngan budak Haziq nih. Sesedap rasa je dia main tumbuk2 kat pintu tuh! Isk tak pasal2 nak kene ganti baru plak pintu nih! Selama ni dia tak perasan pintu tu kertas, ntah mcmana boleh dia nak tumbuk guna mainan. Akal betul la budak nih! Pening pala nak soletape buat sementara. Masalahnyer bukan belah ni je, belah pintu bilik sebelah pun ada gak mcm ni. Mmg bako darah je mama arinih!

5 comments:

are said...

tension kan dgn pintu jepun mcm ni..kat umah k.are pun ader sebijik style kertas ni...mmg dah dijolok oleh budak kecik..

Effyliani's Life said...

sabar ye as ... hehehe budak2 mana ler dia tau apa. lapar pulak orang tengok resepi2 pelbagai as nie ...

my balqis said...

hehehehe, soryla kak as nak tergelak pulak tgk pintu tu,bukan ape pandai pulak haziq ketuk sederet baik punye, kemas jek tgk, hehe sabo2, kertas jek tuh murah je

As said...

K Are: Itulah kak, malas nak ganti dulu ni, biar abis koyak baru ganti. hehe..

Sue: Mmg sabor je la. nak marah sgt pun bukan dia paham. tp kene gak la cubit tgn tu dgn mama.

Ayu: Itulah Ayu, x perasan pun dia buat tu, ni gara2 otomen la nih. huhu.. eh murah ek ketas tu. tp mcm nak kene panggil tukang je kene buat.

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,