Wednesday, April 29, 2009

Taman permainan/exercise

Cuaca baik dapat la kuar main2 kat taman. Taman ni dekat jugak dgn rumah, lokasinya betul2 kat atas bukit. Sesuai untuk exercise.
Ni kat atas kene mendaki nak naik nih.
Ini kat Shiyakusho, ada urusan sebelum pegi taman.
Gelungsurnya guna rod yang berpusing, dengan mama sekali naik gelungsur nih.
Tengok suhu kat termometer tu.
Best dapat naik buai.
Haziq sangat hyper, naik turun bukit je kejenye..
Happy dapat bermain kat luar.
Tengok apa tu? Budak2 ni seronok dpt main2 kat luar lagi2 Haziq tu, hehe.. ini tak kalo keluar je pergi supermarket, kedai itu je la. Balik rumah semua kepenatan..zzzzzzzzzzz