Friday, February 20, 2009

Jamuan perpisahan..

Syukur Alhamdulillah. Tengahari tadi rakan2 seperjuangan telah mengadakan satu jamuan perpisahan dan perkenalan utk kami. Act. ada 2 org staf yg berhenti dan aku yg akan bercuti serta 5 org teman baru. Wah!! semakin meriah persatuan SATU kitaorg. Patah tumbuh hilang berganti bak kata org. hehe..

Gembira sebab merai dan diraikan. Ada ucapan, penyampaian hadiah dan yg penting MAKAN!! Seronok sangat dpt berkumpul dengan rakan2 di lain2 jabatan. Bertukar2 cerita dan bergelak ketawa, maklum la time ni je dpt jumpa. Persatuan kitaorg mmg sangat berSATU untuk apa2 event sekalipun. Tapi tadi tak semua ada, ada jugak yg excuse. Sangat menghargai dan terima kasih kepada AJK yang menguruskan jamuan tadi. Love u all PA's..



2 comments:

sentuhan @rjuna said...

ada orang kata, berpisah selalu memilukan hati dan mengundang kecewa..tapi lain pulak dgn asmara nie, mentang nak pie jumpa yang tersayang..kah kah..tak pa janji hang pie sana jaga diri dan keluarga baik nah! belajar bahasa Jepun, balik Malaysia bukak kelas, leh daftar ramai2...hehehe all the best..

Anonymous said...

macam tak paham jerk pengkomen diatas tu.. he he he