Sunday, January 4, 2009

Welcome back!!




Wah.. seronoknyer hari ni. Alhamdulillah mak dan abah selamat sampai ke tanahair. Syukur semua selamat dan urusan mereka di sana amat dipermudahkan. Cuma batuk sikit sebab cuaca. Mereka begitu dan amat gembira sekali berada di sana. Mak kata mcm ingat tak nak balik.. wah!! gitew.. Alhamdulillah semua perkara yg baik berlaku di sana. Allah SWT amat pengasih dan penyayang. Semua benda amat mudah dilakukan dan sering mendapat kelebihan. Aku amat happy sesangat dapat menatap wajah kedua ibu bapaku. Sangat merindui mereka. Abah nampak lebih kurus dan mak ceria selalu. Seronok sangat dengar pelbagai cerita yg menarik dari mereka. aku bermohon moga aku juga pasti akan sampai ke sana satu hari nanti. Amin.

3 comments:

~ yus ~ said...

alhamdulillah..semuanya selamat yer as.
Kirim salam kat mak dan abah As yer.Takde gambar diorang kat sana ker As?

Asmara said...

Tq. Gambar ada tp x upload lagi. nanti2 kita masukkan. :)

Ajzie said...

alhamdulilah..
Lihat gambar2 terus mengamit perasaan rindu kepada mukaramah dan munawarah.