Tuesday, January 6, 2009

Tayarku meletop..

Huhu apa kes ntah hari ni. Aku ni berangan masa bawak kete. Nasib baik depan rumah je, nak masuk parking kat laman rumah terlangar plak tembok tepi rumah. terperanjat aku tetiba bunyi meletop, mula ingat paku ke sekali tengok tu dier aku seret batu tembok tu. Waduh!! berderau je darah nasib baik sesangat betul2 dalam rumah. hehe.. actually aku mmg ngantuk giler masa balik tadi, maklum la semalam dah cuti pastu bgn pepagi gi keje. x cukup tido le kot. argh.. x pasal2 terbang la 180 tukar sebelah tyr jer. Padahal baru je bulan lepas tukar 2 tayar depan ngan servis. Dugaan kata org. Allah SWT nak aku sentiasa dekat kat dia la, rindu agaknya minggu ni aku x mengaji. mmmm..

*gambar x smpat amik sebab terus panggil tukang tyr. Esok aku amik gmbr tembok yg pecah tu...

2 comments:

~ yus ~ said...

hehe..apalah yg di mamaikan tu As. Nasib juga depan rumah. Teringat satu ketika dulu masa baru dpt lesen, kak yus pernah gak langgar tiang depan rumah mak, sampai bergegar rasa rumah. Mak kat dlm rumah lah ckp..hehe

Asmara said...

Hehe.. nasib tak runtuh ye kak.. mmg ngantuk sungguh semalam. rasa mcm nak berenti je tido jap kat highway smlm. tp dah dkt sgt ngan rumah. ;)