Monday, December 15, 2008

Trip to Penang..

Minggu nih pegi Penang utk majlis kahwin anak bos. Gambar ni diambil seblum pegi Penang. Nih kitaorg rewang untuk cenderahari bos kepada tetamu. *tgn kak mas tu.
Sabtu haritu bertolak dari Melaka ke Penang naik BAS!! First time anak2 ku naik bas nih. hehe..
Wajah gembira Haziq dapat gi jalan jauh2...
Bebudak ni ngan auntie diorg. Kat Komtar.. Nasib baik bawak baby kalo tak mmg sorang je la yg dapat ikut mama.
First time naik bas.. Fuh.. mmg penat the journey. Layan dua org nih lagi. Nasib ramai kawan dlm bas takde la bosan sgt budak2 nih. Haziq mmg bagus langsung takde wat hal. Baik sesangat, ceria sokmo dia. Cuma mengamuk bila time tido terganggu. Balik malam tadi terus flat habis. Semalam je telan 6 bijik panadol.. pening pala ujan, panas, sejuk duk dlm bas berejam2. Buah tangan dari penang apalagi jeruk aje la... Sejak papa takde jarang keluar rumah budak2 nih, tapi hatiku gembira dan puas bila tengok budak dua org nih happy sesangat.. Nanti kita naik aeroplane jumpa papa yer sayang...

1 comment:

~ yus ~ said...

wahh bestnya gi penang. si Din konon nak ajak kita ker penang minggu nih, sekali cancelled pulak, dia kena ke PD..huhu.