Monday, December 22, 2008

Takutnyer..

Hari ni aku rasa amat seram sejuk. Pagi tadi dengar citer mcm2 kat office. Oh tidak...bulu roma ku tiba2 je meremang.. 3 hari lepas ada kejadian histeria berlaku kat tmpat aku. walau bukan bangunan aku tp cerita2 itu menyebabkan aku nak sentiasa berteman. tmpat baru nih mmg kawasan hutan, bertasik, berdusun..huhu.. menyeramkan. Hari tu ada kes gak kat floor aku, k aida terkunci dlm tandas, tp yg ni xde kene mengena ngan makhluk lain kecuali kunci tandas tu mmg dah karat. nasib le gamble panjat tandas tu... office aku tu dah le 4 orang je duk. tandas ujung skali yg guna ladies cuma aku, aida ngan aishah. bygkan kalo x panjat sampai ptg le duk dlm tu.

Ptg tadi konon nak turun guna lif tapi hampeh masih x boleh guna plak. penat aku menapak 4 tingkat, tadi dah boleh guna kejap pastu rosak la plak. Masa turun tangga tu dah le sunyi sepi aku berselawat aje dan kemain laju aku turun tangga. dahle xde org kat situ... huhu x dpt ku baygkan kalo ada sesuatu yg terjadi. Bangunan aku tu pun ada historynyer.. masa dlm pembinaan ada bangla mati terhempap batu.. nauzubillah jgn la ada apa2. hubby aku boleh buat lawak dia kata mesti yg menjelma tu mcm rupa datuk SRK. hihi... hampeh jer..

Insyallah dlm masa terdekat ustaz kata nak pulihkan bangunan kitorg plak. bangunan yg kene histeria tu dah pulih sabtu haritu, pastu 2 bas penuh makhluk tu dibuang. mcm x caye je.. tp mmg inilah realitinya. Doakan kami semua selamat. Niat kita dtg utk bekerja. Ya Allah lindungilah kami dari segala kejahatan. Amin.

No comments: