Sunday, November 2, 2008

Gambar hari ini.. From japan

Nih jalan kaki nak ke universiti
Nih gambar pintu masuk universiti
Nih gambar depan rumah (pintu yg langsir 'biru' plain tu yer..) toyota starlet ngan sylvia turbo tu budak mesia punya sebelah yg tak nampak tu skyline budk mesia gak) husbandku jer yg takde kete lagi.. tengah amik lesen, Jumaat 7hb nih test. Good luck yer bang.. Rumah town house 4 pintu sumer mesia duk. Total malaysian dlm 20 org, 4 postgrad selebihnyer undergrad. dan kami ler satu2 nyer m'sian family yg ada. huhu..
Ha.. nih menu pada hari ini. Ntah apa tajuk.. yg nampak ikan goreng, wakame sup ngan udang sos. Sedap ajer mataku memandang.. harap rasa pun meletop.. hehe..

2 comments:

goooooood girl said...

Well well well......

~ yus ~ said...

As,

mesti dah rindu banget dgn kery ni ekk..hihi. Gambar last tuh, gelaplah, nak gak tgk kery mkn apa..huhu